שאלות ותשובות

האם ניתן לאסוף את ההזמנה באופן עצמאי?

כן. ההזמנה יכולה להגיע עד הבית עם שליח בתוספת תשלום של 30 ש”ח, אבל ניתנת גם האפשרות לאסוף את החבילה מבית העסק שלנו, ברשפון. במידה והחלטתם להגיע אלינו ניתן לעשות זאת בימים א-ה בין השעות 10:00-17:00. עם הגעתכם אלינו תוכלו ליצור עמנו קשר ואנחנו נוציא לכם את החבילה לאוטו.

איך מתבצע המשלוח אלי הביתה?

המשלוח נעשה על ידי חברת שליחויות חיצונית המתחייבת לספק את המוצר עד 7 ימי עסקים. ברגע שההזמנה יוצאת לכיוונכם תקבלו הודעה מחברת השליחויות. במידה ולא תהיו בבית ניצור עמכם קשר כדי לאשר שההזמנה תחכה לכם ליד הדלת.

האם אפשר להחליף את שיטת המשלוח לאחר שביצעתי הזמנה?

תמיד מומלץ להחליט על שיטת המשלוח לפני ביצוע ההזמנה. במידה ואתם רוצים לשנות את שיטת המשלוח צרו אתנו קשר עם שרות הלקוחות שלנו בשעות הפעילות. שרות הלקוחות שלנו זמין בימים א-ה בין השעות 09:00-17:00 בטלפון 09-9501173, או בכתובת info@uniqook.co.il.

האם אפשר לשנות את כתובת המשלוח לאחר שביצעתי הזמנה?

תמיד מומלץ להחליט על כתובת המשלוח לפני ביצוע ההזמנה. במידה ואתם רוצים לשנות את כתובת המשלוח צרו אתנו קשר עם שרות הלקוחות שלנו בשעות הפעילות. שרות הלקוחות שלנו זמין בימים א-ה בין השעות 09:00-17:00 בטלפון 09-9501173, או בכתובת info@uniqook.co.il.

קיבלתי את ההזמנה ואני מעוניין/ת בהחזרת המוצר. מה לעשות?

אם משהו לא תקין במוצר, אם הגיע פגום או נעשתה טעות במשלוח – נדאג להחליף את המוצר. החזרת המוצר אפשרית עד 14 יום ממועד הקנייה. ההחזרה תתאפשר רק כאשר המוצר באריזתו המקורית ולא חל בו כל שימוש. ניתן להחזיר את המוצר תוך שימוש בטופס בקשה לביטול עסקה, ממש כאן. ניתן להחזיר את המוצר ביצירת קשר עם שרות הלקוחות שלנו בשעות הפעילות. שרות הלקוחות שלנו זמין בימים א-ה בין השעות 09:00-17:00 בטלפון 09-9501173, או בכתובת info@uniqook.co.il.

מתי אחויב על דמי משלוח בהחזרת המוצר?

הזמנה שבוצעה על סכום של 300 ₪ ומעלה אינה מחויבת בתשלום על דמי המשלוח. למרות זאת, אם ההזמנה זוכתה ולאחר הזיכוי סכום הקניה הינו מתחת 300 שקלים – יחויב הלקוח בדמי משלוח של 30 שקלים כפי שמפורסם בתקנון האתר.