אודות מותג
הדגל שלנו
OXO

כבר 30 שנה שהמותג האמריקאי OXO מייצר כלי מטבח וכלי בית במטרה לשמח את הלקוחות שלו וליצור מוצרים שהם מעל ומעבר למצופה. ב-OXO מאמינים שתמיד יש דרך טובה יותר. צוות הפיתוח חוקר חפצים שכולנו משתמשים בהם מדי יום ומוצא דרכים יצירתיות להפוך את השימוש בהם לפשוט יותר, קל יותר ומהנה יותר.

המותג מציע מגוון ענק של מוצרים איכותיים: קופסאות אחסון למטבח, כלי ששת, אביזרים לבישול ואפיה, מוצרים לסידור וארגון הבית והמטבח, מוצרים לתינוקות וילדים ועוד.

מוצרים שמקלים עליכם

המוצרים של OXO מקלים על חיי היומיום שלכם בכל חדר בבית שבו אתם נמצאים. בין אם אתם מבשלים במטבח, מנקים את חדר האמבטיה או מסדרים את הארון בחדר הילדים – אתם יכולים לסמוך על כך שב-OXO ככל הנראה כבר פיתחו מוצר שיהפוך את המשימה שלכם לקלה ונוחה יותר.

מוצרים לכל החיים

המוצרים של OXO מתוכננים למקסימום פונקציונאליות ועמידות ובנויים כך שיחזיקו מעמד במשך חיים שלמים. המותג מונע על ידי סקרנות למציאת פתרונות טובים יותר, ומקבל השראה יומיומית משביעות הרצון של הלקוחות שלו.

מוצרים טובים יותר

ב-OXO מאמינים שתשומת הלב שלהם לפרטים הקטנים ביותר היא זו שתגרום לכם לבחור בהם שוב ושוב. המנטרה שמובילה את פעילות המותג היא שאם הם לא יכולים להפוך מוצר כלשהו לטוב יותר באופן משמעותי – הם פשוט לא מייצרים אותו.